Skalbimas ir reklama

Kodėl skalbimo mašinų remontas ir skalbimo priemonių reklama verti atskiros temos? Todėl, kad pačios reklamos dažnai būna labai nerealistiškos, keistos, netikroviškos ir verčiančios net ir nusijuokti ten, kur nereikėtų.

Marškinėlių nurengimas oro uoste

Ar atsimenate seną kaip pasaulis reklamą, kada oro uoste moteris, reklamuojanti „Persil“, gaudo praeivius, skubančius į lėktuvą? Jie pagriebia žmones už apykaklės, užpila ant jų kokio nors bjauraus skysčio, tada atima marškinėlius ir juos išskalbia, o paskui žmogus labai džiaugiasi, kad taip gerai išskalbė. Visi žiūrėdami šią reklamą prieš 15 metų tylomis piktindavomės, kad „na čia ir parodė, taip gyvenime nebūna“. Bet žinote ką, toks gal ir buvo reklamos sumanytojų sumanymas? Iš tiesų, niekas čia ir neturėjo būti kaip gyvenime, viskas yra dirbtina lyg siurrealistiniame teatre, ir taip, matyt, ir turi būti. Marškinėliai negali būti taip staiga apipilami, yra visiška nesąmonė griebti nepažįstamą žmogų, ir dar skubantį į lėktuvą, o jų pirminės ir galutinės reakcijos taip pat yra kaip iš alternatyvios planetos. Taigi, toje reklamoje nerealistiška viskas, turbūt net ir skalbimo miltelių poveikis. Ir gal būtent dėl to ta reklama taip prikaustydavo dėmesį. Ji labai erzindavo, visada versdavo spjaudytis tais „na čia gi nesąmonė kažkokia“, bet užtai labai įsirėžė mums į sąmonę. Ir dabar dėl to kaskart, kai reikia pilti skalbimo miltelius į skalbimo mašiną, pagalvojame apie tas reklamuotas priemones.

Mėlynos dėmės

Dar vienas įdomus dalykas, kuris pasirodo skalbimo reklamose – tai mėlynos dėmės. Matyt, raudona, neduok dieve, ruda, arba geltona dėmė – tai spalvos, kurios turi kažkokių neigiamų asociacijų ir gadina reklamos estetiką. O mėlyna spalva, kurios realybėje mes niekur tokios nesutinkame, tokių dėmių niekada neturime ant drabužių – sukelia kažkokias naujas asociacijas. Taip reklamos industrija per daugybę metų mėlynai spalvai sugebėjo suteikti dėmių istoriją. Nors gyvenime skaisčiai žydrų dėmių neturime nei ant marškinėlių, nei ant staltiesių, nei ant higieninių įklotų ar kūdikių sauskelnių, ši sterili skaidri ir kažkokia moksliška spalva mums visada pateikiama reklamose kaip dėmės spalva.

Blunkančios spalvos

Dar kartais reklamuojant skalbimo priemones, vaizduojama spalvų nykimas. Kaip vienas megztukas greitai išblunka, jo spalvos nyksta, o kitas labai ryškus. Ir tai aišku – dėl siūlomo dėmių valiklio arba skalbimo miltelių. Tad jeigu kartais jus aplanko kažkokie tokie vaizdiniai, žinokite – tai reklamos poveikis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Current day month ye@r *